Remote Servicedesk Kantoortijden

De ICT Servicedesk behandeld inkomende e-mails, telefoongesprekken en tickets. Deze tickets worden per email, telefoon of het registratiesysteem van De ICT Servicedesk aangemeld. Alle binnengekomen meldingen worden verwerkt in het registratiesysteem van De ICT Servicedesk. Voortgang en communicatie van de aangemaakte tickets wordt in dit systeem bijgehouden. De servicedesk ondersteuning geldt tijdens kantoortijden. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Vast bedrag per maand, duidelijk en helder

Omdat we niet geloven in een “uurtje factuurtje”, werken we met een vast bedrag per maand.

Hierdoor is voor u bekend wat de kosten zijn voor het beheer en onderhoud van de IT omgeving en heeft u er geen omkijken na.

In overleg bepalen we met u wat de behoefte is die nodig is. Vind u het belangrijk dat de medewerkers bij de servicedesk op kantoor langs kunnen komen? Dan komen we op vaste dagen bij u op locatie om de servicedesk uit te voeren. Doordat we werken middels het ITIL systeem, houden we alle configuratie items bij in een database. Daardoor is bekend wat de organisatie aan IT middelen heeft.

Door het leveren van de uitgebreide rapportages en prognoses, kunnen we u voorzien van de juiste informatie omtrent vervanging, uitbreiding of afschaling van de IT middelen.