Contact opnemen?

Cees van Alten

+31 (0)26 2062164 contact@ictsd.nl

Remote Servicedesk Avonduren

Met deze module zijn wij van maandag tot vrijdag bereikbaar van 17:00 tot 20:00 uur. Wij behandelen inkomende emails en telefoontjes. Hiernaast registreren en behandelen wij problemen en verzoeken middels ons registratiesysteem. Voortgang en communicatie wordt middels dit registratiesysteem bijgehouden.

Vast bedrag per maand, duidelijk en helder

Omdat we niet geloven in een “uurtje factuurtje”, werken we met een vast bedrag per maand.

Hierdoor is voor u bekend wat de kosten zijn voor het beheer en onderhoud van de IT omgeving en heeft u er geen omkijken na.

In overleg bepalen we met u wat de behoefte is die nodig is. Vind u het belangrijk dat de medewerkers bij de servicedesk op kantoor langs kunnen komen? Dan komen we op vaste dagen bij u op locatie om de servicedesk uit te voeren. Doordat we werken middels het ITIL systeem, houden we alle configuratie items bij in een database. Daardoor is bekend wat de organisatie aan IT middelen heeft.

Door het leveren van de uitgebreide rapportages en prognoses, kunnen we u voorzien van de juiste informatie omtrent vervanging, uitbreiding of afschaling van de IT middelen.